Námět a inspirační zdroje
Kompozice vychází ze zvolené rekvizity a dobře využívá všech proměn, kterých je schopna. Dalším inspiračním zdrojem je výrazná rytmika hudby.
Scénická forma
Kompozice je vnitřně rozčleněna do tří částí: první tvoří příchod interpretů na jeviště, kdy má každý jiný úkol, který vychází z osobního vztahu k rekvizitě; druhá část tance je společná, postavená na rytmu, dynamice a osobitém pohybovém slovníku, který mnohdy čerpá z akrobacie i sportu. Poslední část opět využívá rekvizity, tentokrát v její překvapivé proměně, v různých způsobech jejího využití v tanci.
Provedení
V kompozici převládá dynamika, rytmus, důrazné akcenty v podobě zastavení, běhy, skoky, tedy vhodný pohybový slovník pro chlapeckou skupinu. Hybatelem děje je modrý předmět, který chlapci drží většinu času v pravé ruce. Ten vede jejich pohyb, určuje směr, jímž se po jevišti vydají, smýká s nimi. Velice dobře funguje jako pomůcka v motivaci pohybů. Pomáhá také vybudovat cit pro trvání a zakončení pohybů, proto působí interpreti přirozeně a dynamicky. Ve třetí části dojde k překvapivému přerodu rekvizity. I v této podobě je jasným hybatelem děje i nástrojem gradace až po hezkou pointu. Pohybový slovník je fyzický, až akrobatický, velmi dobře volený pro chlapeckou skupinu se všemi jejími specifikami a energií.
Výtvarná stránka
Choreografka zvolila jednoduchý kostým, který na sebe nestrhává velkou pozornost, přesto podtrhuje chlapeckost. Vhodně volené svícení vytváří atmosféru a vymezuje prostor.
Poznámka
Kompozice je dobrým příkladem práce s čistě chlapeckou taneční skupinou, kde je motivace interpreta posílena prostřednictvím dobře zvolené rekvizity.