Námět a inspirační zdroje
Kompozice se inspiruje nevyčerpatelným tématem prostoru, konkrétně směru. Směr těla v prostoru, směr prostoru v těle, směr ve skupině a směřování těla. Pedagožka rozvíjí prostorové vnímání jak jednotlivců, tak celé skupiny.
Scénická forma
Kompozice vychází z tématu směřování - směr jednotlivce, směr skupiny a směr uvnitř skupiny - určuje strukturu kompozice. Struktura je logicky vystavěna od jednotlivých směrů a směřování jednotlivců ke společnému jednotnému směru skupiny a rozpadu do menších tvarů. Hudba dokresluje atmosféru jednotlivých situací. Kompozice zvýrazňuje především rytmickou složku hudby.
Provedení
Pohybové tvary a pohybový slovník vyrůstá z tématu směru a směřování. Dívky disponují dobrou technikou zvládnutí těla a naplňují zvolené téma.
Výtvarná stránka
Jednoduchý a nápaditý kostým vtipně podporuje prostorovost těla, zvýrazňuje končetiny a umocňuje zvolené téma taneční kompozice.
Poznámka
Zaměření na jednotlivé taneční elementy (prostor, čas, dynamika, rytmus), které se ve starším školním věku mohou stát samostatnou inspirací taneční kompozice, napomáhá rozvíjet a zpřesňovat taneční techniku.